Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Traži se 235 pomoćnika u nastavi i 1 stručni komunikacijski posrednik
Piše: Luka Vučko - 16.07.2024.
Prijave se podnose Zagrebačkoj županiji do srijede, 31. srpnja 2024.
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje Zagrebačke županije objavio je Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika u osnovnim i srednjim školama kojima je osnivač Zagrebačka županija za školsku godinu 2024./2025. Javnim pozivom traži se 235 pomoćnika u nastavi i 1 stručni komunikacijski posrednik koji će biti zaposleni u 40 osnovnih i srednjih škola, partnera na projektu Prsten potpore VII.
Zainteresirani kandidati, koji zadovoljavaju uvjete Javnog poziva (punoljetnost, završena najmanje četverogodišnja srednja škola i da se protiv njih ne vodi kazneni postupak), svoju prijavu s traženom dokumentacijom mogu dostaviti do srijede, 31. srpnja 2024. godine na adresu: Zagrebačka županija, Upravni odjel za odgoj i obrazovanje, Ulica grada Vukovara 72/V, 10000 Zagreb ili predati osobno u pisarnicu Zagrebačke županije, u prizemlju na istoj adresi.
Izabrani kandidati sklopit će Ugovor o radu na određeno vrijeme sa školom u kojoj će zasnovati radni odnos. Tekst Javnog poziva i obrazac prijave kandidata dostupni su ovdje, a sve dodatne informacije mogu se dobiti na broj 01/6009-491.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate koji zadovoljavaju uvjete, imaju afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvoreni su i odgovorni da se prijave na Javni poziv.
Inače, projekt „Prsten potpore“ u Zagrebačkoj županiji provodi se devet godina zaredom i omogućava učenicima s teškoćama u razvoju da uz potporu pomoćnika u nastavi sudjeluju u svim odgojno-obrazovnim aktivnostima, kako u redovnoj nastavi tako i u izvannastavnim aktivnostima te se razvijaju u skladu sa svojim mogućnostima.