Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
ZAGREB PRVI PO KVALITETI ŽIVOTA
Piše: Borivoj Zimonja - 19.10.2019.
Zagreb je najbolji veliki grad u kategoriji kvalitete života u ovogodišnjem izboru za najbolje gradove portala Gradonačelnik.hr, Jutarnjeg lista i agencije Ipsos, a priznanje je 4. listopada u šibenskom hotelu Amadria u sklopu Dana regionalnog razvoja i europskih fondova u organizaciji Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU primio gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić. Povodom toga 18. listopada na press konferenciji govorili su gradonačelnik Milan Bandić i njegove zamjenice Jelena Pavičić Vukičević i Olivera Majić.
Zagreb prednjači po prosječnom dohotku po stanovniku, po bruto plaći po zaposlenom, po prosječnoj zaposlenosti per capita, po niskoj stopi nezaposlenosti i niskoj stopi siromaštva, po efikasnosti uprave, po iznosu stipendija i školarina po stanovniku, po visini sufinanciranja cijene prijevoza, po broju visokoobrazovanih stanovnika itd.
Zagreb prednjači i po drugim parametrima koji se nisu mjerili u ovoj kategoriji, a itekako doprinose kvaliteti života naših građana.
Gradonačelnik se prisjetio i Kozari Boka i Kozari Puteva 2000., kada je do koljena u blatu, u naseljima bez osnovne infrastrukture: vode, kanalizacije, plina obilazio ta mjesta. Danas je 99,26 % zagrebačkih kućanstava priključeno na gradski vodovod, a naš cilj je voda u svako kućanstvo, dodao je i rekao kako su za ostvarenje tog cilj potrebne četiri godine.
Gradimo škole, vrtiće, obnavljamo sportske terene i igrališta, povećavamo zdravstvene kapacitete. Samo ove godine su napravljene dvije nove škole i pet novih športskih dvorana. Gradonačelnik je zaključio kako on i Gradska uprava imaju tri temeljne zadaće: biti istinski servis građanima, biti istinska logistika zagrebačkim poduzetnicima te kao treća zadaća – da Holding uslužuje građane javnom uslugom na vrijeme i sa što manjom korekcijom cijena.